zaterdag 5 september 2015

DIY sfeerverlichting

DIY sfeerverlichting.





















Hoi!! Het is alweer een tijdje geleden maar ik heb weer wat voor jullie.

Wat heb je nodig?

  • Ijslepeltjes (ik gebruikte er 14).
  • Een leuk touwtje.
  • Een potje (LET OP!!! HET POTJE MOET NIET KLEINER ZIJN DAN DE IJSLEPELTJES!)
  • Lijmpistool.
  • Genoeg lijm patronen
Stap 1.
leg het lijmpistool aan het stopcontact zodat deze kan opwarmen.

Stap 2.
Je gaat eerst kijken in welke volgorde je je lepeltjes gaat opplakken.

Stap 3.
Pak nu het inmiddels opgewarmde lijmpistool en een ijslepeltje.
Doe een druppeltje lijm op de bovenkant en op de onderkant van het lepeltje. Nu kan je hem opplakken. (let op dat het lepeltje wel warm is op de plek waar je de lijm hebt opgeplakt.) Druk het lepeltje een beetje aan. Deze stap herhaal je totdat het potje vol zit.

Stap 4.
nu pak je het touwtje en je wikkelt hem om het potje heen dit doe je zodat je weet hoeveel je nodig hebt. Ik heb hem 5 keer eromheen gewikkeld. Je maakt het touwtje vast door wat druppeltjes warme lijn op de route te leggen. Ik heb het touw er aan de bovenkant en de onderkant opgeplakt. je krijgt echt een superleuk resultaat!



Dit is ook leuk met takjes of schelpen. Met schelpen laat mijn moeder zien op haar blog. Neem hier ook eens een kijkje! 

Succes met het maken!!!!!
xx



3 opmerkingen:

  1. Staat erg gezellig! Kun je als het donker is ook de kleurtjes van de lepels zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Harstikke leuk om met m'n nichtjes eens uit te proberen! Ik heb mijn broer eveneens aan het werk gezet. Hij is weliswaar niet zo creatief onderlegd maar op mijn aanwijzingen zal hij sfeerverlichting bij mij in de tuin aanbrengen middels led downlighter dat ook nog eens energiezuinig is!

    BeantwoordenVerwijderen