donderdag 24 december 2015

'gel'nagels met Hema.
















Hoi allemaal!
Sorry!! Sorry dat ik al 3 maanden niets geschreven heb!! Ik had echt geen inspiratie.
manier 2.
maar goed...
 Gelnagels wie wil ze nou niet?! Het staat mooi, glanst en blijft lang zitten! Maar het is best duur.. Je hebt verschillende manieren om gelnagels te krijgen:
1. laten zetten.
2. senstaionail kopen en zetten.
3. Nieuwe manier: Miracle gel van Sally Hansen. (€11.95 per potje en je MOET de speciale topcoat hebben dus dan zit je al snel aan €23.90!)
4. een gel nagellakje kopen van bijv. essence (je hebt geen speciale topcoat nodig. ik heb zelf ook een essence gel nagellakje en vind hem erg mooi.) (en goedkoop;))
5. Deze manier laat ik zien vandaag zien. koop een  gel topcoat ik heb er 1 van de Hema en een leuk kleurtje nagellak ik heb er ook 1 van Hema.

manier 4.

manier 3



5 seconden

Wat heb je nodig?
* 1 gel topcoat.
* 1 leuk kleurtje nagellak.
* 1 buffing block of basecoat.

Je begint met het buffing blok of de basecoat je begint met het buffing block met de rode kant daarmee ga je 5 seconden over je nagel.

Dan ga je met de grijze kant ook 5 seconden over je nagel.

En dan ga je met de witte kant 10 seconden over je nagel.

Nu breng je je nagellak aan als je 2 laagjes nodig hebt om hem goed te laten
5 seconden
dekken doe je 2 laagjes en anders 1. Dat ligt eraan hoe goed je nagellak dekt. Je laat het drogen en brengt je topcoat aan. dit laat je goed drogen als je hebt gevoeld of je topcoat droog was en je hebt een vingerafdruk op je nagel staan ka je met het puntje van je tong er even overheen gaan dan is het zo weg of je brengt nog een laagje topcoat aan. Dat werkt ook. Ook als je een deukje in je nagellak hebt en het is nog nat kan je er even met je tong overheen gaan en het probleem is opgelost!!!

10 seconden
Ik hoop dat jullie het een leuke tutorial vonden/vinden. Het is heel simpel maar het lijkt best lastig. Als je geen buffing block of basecoat hebt maakt dat niet heel veel uit het kan ook zonder. Elk buffing block is anders dus kijk even met welke kant jij moet beginnen mijn buffing blok is van het merk Gratiae hier is het best duur, maar als je bij soap stories waar ik hem heb gekocht komt kan je een los buffing block kopen en die is ook goedkoper (€20.00). Maar je kan ook een goedkope kopen bij de Big Bazar of Hema. En vast ook bij andere winkels. De foto's van manier 2,3 en 4  zijn niet van mij maar van internet.


Mijn nagellakjes:

long lasting nagellak met parelmoer effect €2.50.


         




     
top coat gel look €2.75
Veel succes met het lakken van je nagels!!
-XX-

p.s ik vind het altijd leuk om reacties te krijgen!
FIJNE KERST!!!

                                           














2 opmerkingen: