zaterdag 16 januari 2016

10 manieren on je stolp te decoreren





















Dit is 1 van de 10 manieren wil je de andere 9 ook zien? kijk dan snel hieronder!

Hoi allemaal!
vandaag laat ik jullie 10 manieren zien om je stolp te decoreren. ik heb zelf een stolp van de Hema en dan de kleinste maat helaas is die nu niet meer te koop. alleen de middelste maat is nog te koop. maar alles wat ik vandaag laat zien kun je natuurlijk onder elke stolp zetten!

wat heb je nodig:
  • een stolp.
  • leuke spulletjes om onder je stolp te zetten.
eigenlijk is het heel simpel met een stolp want je hoeft er echt niet perse iets onder te kopen, want met je kunt al heel ver komen met wat je in huis hebt:
 1 onder de stolp heb ik mijn eos lipbalm gelegd samen met 1 paar oorbellen die ik er mooi bij vond staan. 2 hier heb ik weer mijn eos onder gelegd samen met led lichtjes van de Hema. 3 nu heb ik een kerstbal met een platte onderkant (ook van hema) onder de stolp gelegd samen weer met de led lichtjes. 4 hier heb ik de lichtjes weggelaten. 5 hier heb ik alleen de lichtjes gedaan. 6. hier heb ik 3 nagellakjes onder gedaan. 7. hier heb ik mijn horloge en wat armbandjes neergezet dit is even kijken hoe je het moet neerzetten zodat het blijft staan maar dan heb je ook iets leuks:). 8. hier heb ik mijn horloge en wat armbandjes neergelegd dit vind ik zelf iets minder leuk omdat het zo best laag is maar het kan leuk zijn. 9. hier heb ik wat washi tape van de hema op elkaar gelegd. en dan heb ik voor de laatste wel iets gekocht maar hier heb je heel lang wat aan. 10.  bij de ikea heb ik 3 kleine cactussen gekocht en 1 daarvan heb ik onder mijn stolp gezet.                                                                 








ik hoop dat jullie dit een leuke post vonden en dat jullie er wat aan hebben gehad. als je zelf nog leuke ideeën hebt laat dat dan even weten in de reacties of stuur een mail naar createdwithlovecwl@gmail.com.  tot snel!!
xx















3 opmerkingen: