zaterdag 16 januari 2016

diy 'to do' list



hoi! vandaag laat ik zien hoe ik mijn 'to do' lijstjes maak.

wat heb je nodig:
  • washi tape
  • notitie boekje
  • pennen en stiften
  • stickers


ik begin altijd door 1 lijn te trekken in het midden met washi tape en dan de vakken gelijk verdelen door te tellen. dan plak ik er soms een leuke sticker bij en dan ga ik alles wat ik op zaterdag of zondag al weet voor die week qua huiswerk erin zetten . En dan ben je eigenlijk al klaar :). het washi tape dat ik gebruikt heb komt van de hema en kostte 1.95 en de stickers komen ook bij de hema vandaan en die kostte 0.50 ze waren namenlijk afgeprijsd.

ik hoop dat jullie het leuk vonden en er wat aan gehad hebben!
bekijk ook mijn laatste 2 blogposten: mini cactussen van ikea en 10 manieren om je stolp te decoreren!.
xx






3 opmerkingen: