vrijdag 18 maart 2016

DIY 3-D konijn
























heey!!!!!!
ik was op zoek naar een leuke paas diy en kwam dit tegen. ik vond hem zó leuk dat ik hem ging maken.

wat heb je nodig?
gekleurd papier in de kleur die jij leuk vind als het kan dik papier!!!!!
versiersels (bijv. papieren bloemetjes)
de uitslag van het konijntje (deze)
een stanleymesje of een schaar
een snijmatje of zoals ik gebruikte een oude plank.

Stap 1.
Print de uitslag uit op dik/stevig papier.

Stap 2.
Knip/snij het uit.

Stap 3.
Rits de vouwlijnen (doe dit met een schaar!!!!) Want ik deed het met een stanleymes en snee op een paar plekken in...

Stap 4.
Nu ga je het konijn vouwen. Houd hier de afbeelding bij zodat je weet hoe het konijn eruit moet zien en lijm de lijmrandjes.

Stap 5.
Knip nu een ovaal uit (als je dat leuk vind) en zorg dat de oren iets langer zijn dan de bovenkant van het konijn. Je kan nu ook nog was versieringen op het konijntje plakken als je dat leuk vind natuurlijk. Ik heb ook nog een ander kleurtje papier gedaan voor de neus.





zoals je ziet heb ik mijn konijn op m'n slaapkamerdeur geplakt met geel washi tape omdat de kleur van de neus van het konijn ook geel is.

dit was het weer,
ik hoop dat jullie het leuk vonden/vinden!
Als jij hem ook gemaakt hebt mail dan een foto!? dat kan naar: createdwithlovecwl@gmail.com


-xx-

p.s. de foto's zijn niet heel mooi want ze zijn 's avonds gemaakt. :)

2 opmerkingen: