dinsdag 3 mei 2016

DIY kamer zomer klaar maken



















hey!!!
Omdat het nu lente is en we er erg veel van merken (niet dus...) heb ik mijn kamer een beetje zomerser gemaakt. Ik laat je zien hoe en misschien krijg je er ook wat inspiratie door!

wat heb ik gebruikt?:

  • een kaartenstandaartje (dille en kamille ) (€1.35)
  • een stolp (hema)
  • schelpen (strand)
  • waterfles (restaurant omdat ze hem anders weggooiden en ik hem wel leuk vond ;) )
  • flow weekly's ( flow webshop )
  • kaarsje (primark)
  • vaasje ( kwantum)
  • rieten tas (kwantum)
  • kaart (zelf gemaakt)


dit is hoe mijn kastje er nu uitziet

















stap 1.
ik heb mijn stolp omgedraaid zodat hij op z'n kop stond. (eigenlijk hield ik hem vast en stond hij niet maar je snapt vast wel wat ik bedoel)
toen heb ik mijn schelpen er ingelegd, ik heb ze er expres niet ingegooid omdat ik dan het glas kan beschadigen en dat wil ik niet. ik heb ze vooral voor mijn gevoel op de kop gelegd zodat je de binnenkant van de schelp zag. Dat heb ik gedaan zodat je als je de stolp omdraait je vooral de bovenkant van de schelpen ziet. ik heb de stolp niet helemaal vol gedaan omdat ik het mooi vind dat je nog een stuk glas ziet dat leeg is en m'n schelpen waren ook op ;). vervolgens heb ik de onderkant van m'n stolp op het glas gezet en voorzichtig mijn stolp omgedraaid en dan heb je een stolp met schelpen. Ik heb er nog 2 zeeslakkenhuisjes naast gelegd want die had ik niet in mijn stolp gedaan.

stap 2.
ik heb achter de stolp een (water) fles gezet die ik heb meegenomen uit een restaurant toen we daar gingen eten ik vond het een leuke fles en heb gevraagd wat ze daarmee deden en ze (de bediende) zei dat ze hem weggooiden dus toen zei ik mag ik hem dan meenemen want ik vind het een leuke fles en toen zei ze ja dus nam ik hem mee:). nu staat hij dus als decoratie op m'n kamer.

stap 3
ik heb in de dille en kamille een kaartenhoudertje gekocht en daar heb ik een kaartje in gezet.
die heb ik zelf gemaakt met zelfgemaakte stempels en die heb ik toen een beetje ingekleurd met verf.



stap 1.
ik heb wat flow weekly's op een stapeltje op m'n kastje gelegd.

stap 2.
op de weekly's heb ik een licht blauw vaasje gezet van de kwantum. (ze verkopen hem ook in het wit)

stap 3.
ik heb er ook een kaarsje van de primark opgezet en op het dekseltje heb ik met een licht blauw kleurtje nagellak en washi tape wat geometrische vormen gezet wat je tegenwoordig vaker ziet.





naast mijn kastje heb ik een soort van strandtas van de kwantum gezet. ze verkopen hem ook een maat groter met de helft licht blauw en dan staat er een peace teken op en in de maat die ik heb verkopen ze ook meerdere varianten met mint groen en wit enzo..

ik heb veel blauw gebruikt omdat mijn kamer lichtblauw met wit is mijn gordijnen zijn ook lichtblauw. maar je kan je kamer ook zomerser maken met een ander kleurtje net wat op jouw kamer past.




ik hoop dat je er wat aan hebt en er wat inspiratie uit gehaald hebt.
als jij jouw kamer ook wat zomerser gemaakt hebt stuur dan een foto naar createdwithlovecwl@gmail.com ik vind het altijd leuk om jullie creaties te zien :)

-xxxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten