dinsdag 3 mei 2016

GIVEAWAY!!!!!

Hey!!!

zoals hierboven al staat ga ik een giveaway doen!!


  • hoe?
  • wanneer?
  • waarom?
  • wat?












Ik wil graag een giveaway houden op  mijn blog.
Je kan mee doen door de bovenste foto te delen op je blog en in de reacties te zetten dat je mee doet.
De giveaway wordt gegeven/opgestuurd als ik 10 volgers heb. daarom moet je deze foto delen en je moet dus ook volger zijn of worden op mijn blog.
Hiervoor heb je geen blog nodig, je kan mensen ook volgen met je gmail account.
Voor de mensen die geen blog hebben, je kan de foto ook delen via insta. Ik zet een foto op mijn privé account en op het account van mijn blog 
Wat kan je winnen?
Je kan het kaartje winnen dat te zien is in mijn vorige artikel (de kaart met de schelpen). Als je de giveaway gewonnen hebt mag je zelf vertellen in welke kleur je de schelpen gekleurd wilt hebben en of je ze wel gekleurd wilt hebben.
Ook win je dan een zelfgemaakte stempel. Je kan mij dan vertellen waarvan je een stempel wilt hebben.

Nog even op een rijtje hoe je mee doet:
  1. je bent of wordt volger op mijn blog.
  2. je hebt de foto gedeeld op je blog of op insta en het insta account van mijn blog daarin getagd.
  3. je hebt onder dit artikel of onder de foto die je moet delen op insta gezegd dat je mee doet.
Je kan meedoen totdat ik heb bekendgemaakt wie de winnaars zijn.
Ik hoop dat ik je voldoende geïnformeerd heb en zie graag dat je meedoet!

dit zijn voorbeelden van stempels die ik gemaakt heb


xxxx

10 opmerkingen: