zondag 12 juni 2016

wat kaartjes

hey!!
ik heb best lang gewacht met het plaatsen van een nieuwe blog omdat ik
1 best veel repetities heb gehad afgelopen weken en niet veel tijd had om nieuwe dingen te maken.
en 2 ik eigenlijk gehoopt had dat ik vandaag (of in ieder geval wanneer ik een nieuwe blog zou plaatsen) ik de winnaar van de giveaway bekend kon maken. maar dat is niet zo, want zoals jullie kunnen zien heb ik nog maar 4 volgers wat inhoud dat ik in bijna een maand tijd hierdoor maar 1 nieuwe volger heb gekregen. ik vind het trouwens wel heel leuk dat je mij bent gaan volgen crea roosje! en al de volgers die ik al had ik vind het ook heel leuk dat jullie mij zijn gaan volgen en ook zijn blijven volgen.
oke dat was wel genoeg.. vandaag laat ik jullie wat kaartjes zien die ik gemaakt heb met stempels!!



ik wil jullie graag wat kaartjes laten zien die ik de afgelopen weken gemaakt heb, met wat zelfgemaakte stempels. zodat jullie ook kunnen zien wat jullie bijv. kunnen maken of doen met de stempel die je kan winnen met de giveaway! (klik hier voor meer informatie). oh ja nog 1 allerlaatste dingetje als je geen blog hebt kan je ook blogs volgen met een gmail account! en als je mee wilt doen moet je ook ECHT volgen en delen!

oke ik ga de kaartjes aan jullie laten zien en als jullie willen weten hoe ik dit gemaakt heb laat dat dan  hier onder in de reacties weten en wie weet laat ik het jullie dan wel zien in een andere blogpost! 

laten we beginnen met de 1e & de 2e!
kaartje 1.
kaartje 2.

dit is de 1e een kaartje voor de mensen die geslaagd zijn! m'n zus deed ook examen en ik heb een leuk kaartje gemaakt voor als ze geslaagd is en gelijk ook voor de vriendinnen die hopenlijk ook slagen. ook heb ik een variant gemaakt die iets drukker is. (rechts) maar ook deze vind ik zelf leuk!


en dan nu de 3e!
kaartje 3

als ik op vakantie ben vind ik het altijd wel leuk om een kaartje te sturen naar m'n opa en oma en m'n andere oma. en naar m'n vriendinnen (ik stuur eigenlijk alleen in de zomervakantie een kaartje omdat we dan in het buitenland zitten). en omdat ik een heel schattig carvanetje in een boek had zien staan ging ik bedenken wat ik daarmee kon doen als ik die als stempel had en toen bedacht ik dit en heb ik ook nog een tent en vliegtuig stempel gemaakt.











en dan last but not least.......
een felicitatie kaartje met een vogeltje die een ballon in z'n bekje heeft. deze is leuk voor een verjaardag maar ook als een huwelijks kaart. pas waren m'n oom en tante 30 jaar getrouwd en toen heb ik een vogeltje in het spiegelbeeld van het andere vogeltje gemaakt en dan 1 blauw vogeltje en een roze vogeltje het zag er heel schattig uit al zeg ik het zelf maar ik ben vergeten om er een foto van te maken sorry daarvoor. maar je kan het je misschien wel voorstellen hoe het eruit zag. je ziet ook dat ik wat handlettering heb gebruikt voor dit kaartje. ik doe op dit moment een cursus bij Karin Joan en je kunt je nu veer inschrijven! (het kost wel geld) inschrijven kan via deze link maar doe het snel want elke week worden de prijzen verhoogd! ik kan het je zeker aanraden! je hebt 1,5 jaar de tijd om de workshop te volgen en je doet het op je eigen tempo. maar dat kan je ook horen in het filmpje.

de lijntjes die ik om de kaartjes doe komen ook van Karin Joan. de lijntjes heb ik dus niet zelf bedacht maar de kaart ontwerpen zelf wel!!


ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en vergeet vooral niet om mee te doen aan de giveaway!!!
tot snel!

xxx


2 opmerkingen:

  1. Je kaartjes zijn superleuk!! Wat ben je creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Sarah wat ben je toch creatief. Ik heb je kaartje bewaard hoor, dus je mag nogwel een foto nemen hoor😘

    BeantwoordenVerwijderen