zaterdag 10 september 2016

diy collage




hey!

vandaag laat ik jullie zien hoe ik deze collage heb gemaakt!!

wat heb je nodig??
  - een canvas doek van 20x20
  - plaatjes (ik gebruik 9 plaatjes in dezelfde kleur)
  - decopatch lijm , mod potch of gewoon prit
  - kwast













ik heb mijn collage gebaseerd op delen van mijn we heart it
hearts (de 2 rechtse foto's) alleen dan in het blauw omdat mijn kamer lichtblauw is.


stap 1.
ik heb eerst op paint een doek van 20x20 gemaakt zodat ik wist hoe groot mijn plaatjes moesten worden.

stap 2.
toen heb ik ze uitgeprint en uitgeknipt.

stap 3.
ik legde mijn plaatjes neer zoals ik dacht dat ik ze wilde en maakte een foto.

stap 4.
ik plakte elk plaatje op met deco patch lijm (dat is een witte lijm die doorzichtig opdroogt mod potch werkt hetzelfde).

stap 5.
als laatste deed ik er nog een laag lijm overheen zodat je een bescherm laagje krijgt en dan ziet het er zoals de foto hieronder uit.



uiteindelijk komt het allemaal goed en zie je niks meer van de witte strepen.

zo staat hij op mijn vensterbank.                                                      en zoals je ziet zie je niks meer van                                                                                                                         de witte strepen.



veel plezier met het maken!!!
xx
-p.s de giveaway loopt nog steeds!!!-



























1 opmerking: