donderdag 4 januari 2018

Ik heb een website!!!























Hoi!

Gelukkig Nieuwjaar!!
Ik begin dit jaar met een nieuwe website! Voor mijn verjaardag kreeg ik van 0318-computerhulp (oom) een website, en ik ben er echt heel erg blij mee! Op die website komen ook gewoon blogs, maar de blogs die ik op deze blog heb geschreven komen er niet meer op. Op de laatste 2 geschreven blogs na dan. Mijn blog blijft ook gewoon bestaan zodat je die blogs nog kan teruglezen! Maar alle nieuwe blogs komen op mijn website, en komen dus ook niet op deze blog te staan. Ik heb nog helemaal niet verteld hoe mijn website heet, maar dat is handletteringcreatedwithlove.nl. Eigenlijk is het dus gewoon hetzelfde alleen dan in plaats van .blogspot.nl  is het nu gewoon .nl

Ik hoop dat je ook op mijn website nog mijn blogs blijft lezen, dat zou ik erg leuk vinden!

xxx
Sarah

2 opmerkingen: