vrijdag 6 oktober 2017

Bullet journal september.



Heyyyyy!!!!!!
Vandaag laat ik jullie mijn bullet journal zien van de maand augustus. Op de foto zie je een boekje waar ik zelf bullet journal op heb geschreven, maar dat is niet de bullet journal die ik nu gebruik, nu gebruik ik een bullet journal van Muscreatief, maar ik vond mijn oude bullet journal toch wat leuker op de foto;).                                                         

Laten we beginnen met de beginpagina!!
Ik wist deze maand niet zo goed wat ik moest doen als voorpagina, dus deed ik een cactus met een roze bloemetje. De cactus heb ik ingekleurd met een aquarel potlood van stabilo, het potje heb ik gekleurd met een bruin en een oranje aquarel potlood ook van stabilo, en daar ben ik overheen gegaan met een waterbrush, zodat de kleuren gingen blenden. Zo kreeg ik een beetje een terracotta potje. Het bloemetje heb ik gemaakt met een roze penteltouch. En ten slotte heb ik september geschreven met een grijze penteltouch.




Zoals je ziet heb ik naast september nog een pagina gemaakt met "blog ideas". De cactusjes die je daar ziet komen van het washi tape van Diana Leeflang wat je kon kopen bij de kruidvat, ik weet alleen niet zeker of je haar lijn nu nog kan kopen.
Ik heb het washi tape op wit papier geplakt en vervolgens uitgeknipt. Ik plakte het op papier, zodat het makkelijker was om het te knippen, en zo was het ook wat steviger. En ook hier gebruikte ik mijn grijze penteltouch om blog ideas op te schrijven. Er staan nu trouwens 2 dingen in... Dus als je nog iets hebt waar ik over kan schrijven vertel het me dan via insta, of hier beneden in de reacties!

Dan de eerste week, de 1e week heeft helemaal niets te maken met mijn beginpagina, maar die week begon een nieuw seizoen van een serie die ik kijk, dus vond ik het wel leuk om daar wat mee te doen.
Ik heb de plaatjes van pinterest uitgeprint, en ik heb de dagen geschreven met een pastel roze stabilo fineliner. Ook heb ik nog wat gouden details toegevoegd met een fineliner van papermate en wat goud washi tape.

Dan gaan we nu door naar de 2e week! Deze vind ik zelf super leuk, maar dat is natuurlijk per persoon verschillend! Deze heeft overigens wel iets te maken met de voorkant, dus 3x raden wat voor plaatjes ik gebruikt heb!
Het grote plaatje heb ik uit de Libelle, en de kleine plaatjes uit de Belle. Hier heb ik weer hetzelfde washi tape van Diana gebruikt, en je zult haar washi tape nog wel vaker terug zien komen in deze blog, dus dan weet je dat alvast. Voor de rest heb ik nog mijn zwarte penteltouch gebruikt om de dagen mee op te schrijven en dat was het dan alweer voor week 2 van september!

Volgens mij begon in deze week de herfst, dus wilde ik iets daarmee doen, het is uiteindelijk een pagina geworden met een plaatje met een lekker kleed erop, en een tekeningetje van een meisje met een spijkerjack aan. Het plaatje met het kleed erop komt van pinterest, en het meisje heb ik nagetekend van pinterest, en de vlecht in het haar heb ik er zelf bij bedacht. Ik heb het spijkerjasje ingekleurd met 2 kleuren blauwe potloden, ik weet het merk even niet meer sorry... En ik heb het meisje getekend en het randje om het plaatje gemaakt met een zwarte Faber Castell fineliner. Ook hier heb ik weer mijn zwarte penteltouch gebruikt voor de dagen van de week. Wat je niet meer ziet op de foto, is dat ik bij de maandag nog een klein lampionnetje heb getekend. Het was bij ons namelijk lampegiet, dan gaan kinderen verkleed door de straten met lampionnetjes en de fanfare is er ook bij. Oh ja en we drinken warme chocolademelk met kaneelbeschuitjes.


En dan de laatste week alweer van september! Ook hier wist ik eigenlijk niet zo goed wat ik moest doen, dus koos ik voor een zwart-wit plaatje , wederom van pinterest, en ik gebruikte wat zwart- wit washi tape van de sostrene grene. De dagen van de week schreef ik met een grijze pentel touch, en ik bracht nog wat gouden details aan met een gouden gelly roll metallic van Sakura.





Dit was het weer voor vandaag!!! Ik hoop dat je plezier hebt gehad in het lezen hiervan, en ik ga mijn best doen om mijn volgende post eerder dan na 4 weken te plaatsen!!!
-xxx-
Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten