zondag 30 oktober 2016

bullet journal oktober


wat is een bullet journal?

een bullet journal is een simpele en gemakkelijke manier om je to-do lijstjes en andere lijstjes in bij te houden.

vandaag laat ik jullie mijn bullet journal zien van de maand oktober!


wat heb je allemaal nodig voor een bullet journal?
   - een notitieboekje. (met lijntjes, stipjes of zonder lijntjes en stipjes maakt niet uit)
   - een pen.
   - eventueel pinterest voor inspiratie!








hoi!!! vandaag laat ik jullie zoals ik hierboven al gezegd had mijn bullet journal van de maand oktober zien! ik gebruik een notitieboekje van de hema en heb hier zelf bullet journal opgeschreven!

begin van de maand oktober.

omdat het in oktober herfst wordt heb ik een herfstblad gemaakt ik heb het blaadje ingekleurd met mijn aquarel kleurpotloden van stabilo. en vervolgens heb ik dat een beetje in elkaar doen overlopen. aan de bovenkant en onderkant van het papier heb ik een geel washi tape-je gedaan omdat geel ook wel een hefst kleurtje is. ik heb in het herfstblad ook nog oktober geschreven en omdat bullet journal Engels is heb ik oktober ook in het Engels geschreven.










26-9 tot 1-10.
-mdat ik vergeten was een foto te maken van deze week en ik er al wel in geschreven had heb ik de tekst een beetje vervaagd maar je kan wel 2 dagen zien en zo heb ik de hele week gedaan. ik weet dat deze week niet echt bij oktober hoorde maar ik had niet meer zoveel zin in september en dus ben ik alvast begonnen aan oktober. uiteindelijk heb ik nog steeds 4 weken want in de herfstvakantie heb ik geen to do list gemaakt.

ik heb hier voor het schrijven van de dagen de pental touch pen gebruikt.



3-10 tot 9-10.
voor deze week heb ik een lussenlijntje gedaan 2 grote lussen en dan 1 klein lusje en daartussen heb ik de dag namen geschreven met een fineliner van hema.

voor het 'doorstrepen' van wat ik moest doen heb ik hier net als bij de vorige rondjes gemaakt en die heb ik vervolgens ingekleurd met een kleurtje als ik klaar was. (hiervoor gebruikte ik wel de hele week hetzelfde kleurtje)





10-10 tot 16-10
deze week heb ik een pijl getekend en daar heb ik     vervolgens op geschreven welke dag het was en ik heb achter en voor de pijl een stippel lijntje getrokken.

deze week heb ik de voorkantjes van de pijlen (dus de driehoekjes) gebruikt om in te kleuren als ik klaar was.












24-10 tot 29-10.
en dan de laatste week van oktober....
hier heb ik een lijntje getekend met blaadjes eraan tot waar ik de dag ging schrijven en vervolgens heb ik een strakke lijn getrokken.
op de rechterbladzijde heb ik vanaf het midden tot de dag een lijntje getrokken en daarna pas het lijntje met blaadjes. in deze week heb ik in het midden van de rechterbladzijde nog een kop warme chocolade melk getekend met op het schoteltje de datum tot datum.

ik heb hier vierkante vakjes gebruikt om af te strepen en dat heb ik gedaan met vinkjes.

zien jullie een verschil in deze week?

als jullie vaker willen zien wat ik in een maand in m'n bullet journal heb geschreven laat dat dan in de reacties weten!! deze maand gebruikte ik hem vooral als to-do list dat doe ik zoiezo elke maand maar ik zet er soms ook een inpaklijstje in ofzo.. vind je dit te lastig of te veel gedoe maar wil je wel graag een leuke to-do list?! in dit blogje laat ik je zien hoe je ook leuk en gemakkelijk en snel een leuke to-do list kan maken! als ik niet veel tijd heb om veel werk eraan te  besteden gebruik ik vaak deze manier!!

veel suc6!!

xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten