vrijdag 18 november 2016

DIY herfstdecoratie.






Hoi!
Vorige week kwam ik uit school en toen lag dit herfstblad in mijn fietskrat! Omdat hij best groot was dacht ik dat ik er misschien wel een quote op kon schrijven. En dat is me gelukt. Ik heb dit idee zelf bedacht en het is best goed gelukt al zeg ik het zelf!

Wat heb je nodig?
- Een herfstblad.
- Dikke boeken of een bloemen pers.
- Papier.
- Wit schoolkrijt.
- Fineliner.
- Brushpen (het liefst watervast).






Stap 1.
Leg je Herfstblad in wat papier, zodat het vocht in het papier trekt. Stop het in een dik boek waar het ook in past. En leg er andere dikke boeken op.

Stap 2.
Na een paar dagen is je blad goed gedroogd en heeft het een beetje de kwaliteit van een normaal papier. Zoek een leuke quote op ik vond mijn quote op pinterest. Vervolgens heb ik mijn blad op een wit papiertje over getrokken en daar heb ik mijn quote op gezet zoals ik ze op mijn blad wilde zetten.

Stap 3.
Kleur de achterkant van je papier in met het schoolkrijt.

Stap 4.
Leg je papier op het herfstblad en trek je tekst over met een balpen. Je hebt dus je eigen kabbonpapier gemaakt.😉

Stap 5.
Op je herfstblad staat nu de quote en die kan je nu overtrekken. Even laten drogen en je gedecoreerde herfstblad is klaar!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
xxx

1 opmerking: