woensdag 9 augustus 2017

ik ben er weer!!!

hoi!!!!!

ik ben even weg geweest, omdat ik meer op instagram deed dan dat ik zin had om te bloggen...
zoals je misschien wel ziet heb ik best wat veranderd op m'n blog, ik gebruik andere kleuren (blauw ipv. roze), ik heb een andere profielfoto (wat trouwens ook mijn nieuwe logo is, maar daar later meer over), ik heb de tekst onder 'over mij' veranderd en niet helemaal onbelangrijk heb ik de naam van mijn blog ook ietsje veranderd.
ik ga dus ook minder diy dingen plaatsen, zoals het knopen van armbandjes, collages maken en nog meer van zulke dingen. er komen nu vooral blogposts over handlettering/brushlettering en over bulletjournaling.



oké, nu even wat ik de afgelopen tijd heb gedaan op insta, wat jullie misschien niet weten is dat ik al ongeveer een jaar een insta account heb voor mijn blog, dat begon als createdwithlovecwl, maar toen ik er alleen nog maar handlettering dingen opzette, heb ik uiteindelijk mijn naam veranderd in handletteringcreatedwithlove, zo bleef het toch nog een beetje lijken op mijn blog naam, dat was toen nog createdwithlovecwl, maar had het toch meer te maken met wat ik op mijn insta account zette.

op insta plaatste ik dus veel handlettering dingen die ik gemaakt had, dat begon zo

ik deed mee aan de dutchlettering challenge, die toen net was gestart, en plaatste elke dag een post, uiteindelijk ging ik minder vaan meedoen en ging ik meer zelf quotes opzoeken, en uiteindelijk plaats ik nu bijna alleen nog maar foto's met kaartjes waarvan ik zelf de tekst heb uitgezocht en doe ik eigenlijk niet echt meer echt mee aan de dutchlettering challenge. ik verkoop nu ook mijn kaartjes, daar vind je meer informatie over op instagram. nu laat ik jullie een beetje de 'revolutie' zien, van wat ik maakte en mijn feed op insta.







mijn eerste post stond hierboven, deze post is van een tijdje later, ik had hier net nieuwe ecoline brushpens gekocht en ging er een quote mee schrijven. (de foto's die jullie nu allemaal te zien krijgen zijn screenshots omdat ik niet meer alle foto's van de quotes zelf heb)















ik deed een online cursus van karin joan, en in die cursus zat ook een stukje met doodlen om je letters heen, ik had het tekstje bloom where you were planted gebruikt en ging daaromheen doodlen met bloemetjes.














hier deed ik weer een keer mee aan de dutchlettering challenge, ik stopte hier ook 2 voor mij nieuwe lettertypes in















dit is een label voor zelfgemaakte lemoncurd die ik maakte voor mijn moeder.


















hier wilde ik iets meer eenheid gaan brengen in mijn feed, wat zoals je misschien wel ziet niet helemaal lukte...












daarom ben ik begonnen op een andere achtergrond en dit is waar ik nu ben. in mijn feed zit meer eenheid, omdat ik dezelfde achtergrond gebruik, probeer om met het zelfde aantal licht? foto's te maken en dan vervolgens overal hetzelfde aantal aan helderheid en contrast toepas, zo is er veel meer rust op mijn feed, en ik merk dat ik dat fijner vind.













zoals ik al vertelde heb ik ook een ander logo tot een paar maanden geleden had ik een profielfoto op insta wat eigenlijk nergens op sloeg, het had helemaal niets te maken met wat ik eigenlijk poste om mijn insta account, dus maakte ik een nieuwe profielfoto wat ook mijn logo zou worden. en nu is dat ook de profielfoto voor op mijn blog. dit is mijn logo.
ik ben er zelf heel erg blij mee.

dit was het weer voor vandaag, ik heb erg veel zin om nog meer te gaan schrijven dus verwacht meer blogposts!! bedankt voor het lezen! neem zeker een kijkje op mijn insta account en laat weten wat je van deze blogpost vond, dat vind ik erg leuk om te lezen!
                                                                                 xxx
                                                                                Sarah

1 opmerking: